Hic Rhodus, hic salta!

From: Bjørgulv_Braanen (bjorgulvb@klassekampen.no)
Date: 20-05-02


Hans Olav Brendberg skriver:
"I reine tal er den marknaden du snakkar om ("radikale menneske" - i
praksis middelklassemenneske med radikale studentdagar bak seg) den einaste
som er stor nok. Men eg trur samstundes at dette er ei nokså einsarta og
keisam gruppe - at dei spanande sakene, dei spanande historiene og folka
finst utanfor denne gruppa. Og utan at du finn måtar å få fram desse sakene
og historiene, vil avisa etterkvart bli eit gjesp (klø folk med
førtiårskrise på ryggen). Sjølv om ingen spanande menneske er noko 'stor
målgruppe', er dei viktige for ei avis."

Ja slik er paradokset (bortsett fra at jeg også inkluderer alle slags
radikalere, tillitsvalgte i fagbevegelsen, ledere og smartinger i
småbrukarlaget, lokalsamfunn, kvinnenettverk, innvandrermiljøer etc i vår
målgruppe. Men ellers: Hic Rhodus, hic salta!

mvh
Bjørgulv



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11-07-02 MET DST