Re: Spennende jernbaneprosjekt fortjener

Trond Andresen (trond.andresen@itk.ntnu.no)
Sat, 22 May 1999 14:36:20 +0200

At 08:49 22.05.99 +0200, Olav Randen wrote:
>
>Eg set vanlegvis pris på distriktspolitisk nytenking, men dette har eg liten
>tru på. Det å få eit noko mindre miljøskadeleg transportprosjekt
>(Haukelid-banen) i tillegg til eit svært miljøskadeleg prosjekt (Gardermoen)
>blir dessverre etter alt å dømme ei endå dårlegare miljøløysing enn berre
>Gardermoen.

_Leste_ du Westermanns innlegg til Aftenposten før du skreiv dette? Poenget
hans ignorerer du fullstendig: At Haukelid-nettverket vil slå beina under svært
store deler av flytrafikken i Sør-Norge! Hvordan du da kan oppsummere dette som
"miljøskadelig" I TILLEGG til Gardermoen, er meg uforståelig. En
personkilometer med tog, sjøl med kullfyrt kraft (for ikke å snakke om
vannkraft), slipper ut langt mindre skadelige stoffer og drivhusgasser en en
personkilometer med fly.

>Framtidssamfunnet må basere seg på mindre og ikkje på meir reising og mindre
>og ikkje meir varetransport.

Når det gjelder internasjonal handel, og fly og bil i Norge - enig.

Men er ditt syn i tillegg at innenriks reising, ikke bare med fly, men
t.o.m. med elektriske tog, skal rasjoneres?????

I forhold til denne asketiske posisjonen blir jo Natur og Ungdom nærmest
å regne for tett opp til Fremskrittspartiet.
Hva med i stedet å tilby miljøvennlige alternativer som kan skape litt begeistring og
t.o.m. _realiseres_, i stedet for barkebrød og sjølpisking?

Trond Andresen