Re: Konsumidioti osv.

From: Magnus Bernhardsen (magnus.bernhardsen@nm.no)
Date: 05-06-02


Den 05.06.02 klokka 20:35 skreiv Karsten Johansen:

: OK, Hans Olav, du har sikkert rett i at det er ironisk ment. Når jeg

: leser det meget nøye, finner jeg et par setninger som kanskje svakt kan
: antyde det. I så fall beklager jeg til Magnus. Men det at ingen av oss
: (heller ikke Hans Olav) - som temmelig veltrente lesere - er helt sikre
: på om det faktisk ER ironi, viser at det er mislykket ironi. Med mitt
: kjennskap til manges vanskeligheter med å fatte selv meget innlysende
: ironi (jvf. stilskrivingsfadesen i fjor med Kjartan-Fløgstad-artikkelen
: om Latinamerika ut av geografiundervisningen som nesten ingen hadde
: forstått), er jeg så sikker som det går an å være det på at
dette ikke
: fungerer overfor 99 pst. av leserne. Tonen ligger rett og slett alt for
: nært opp til en type naiv-utopisk gravalvor jeg dessverre kun alt for
: ofte er stødt på på venstresiden.
:
: Karsten Johansen

Vel, eigenleg bryr eg meg ikkje so mykje om folk ikkje oppfattar ironien.
Vonleg tenkjer dei om lag som deg, og skjønar idiotiet i artikkelen om
konsumentaktivisme i Klassekampen. Les gjerne artikkelen til Christine
Myrvang ein gong til. For alt eg veit sit ho heime og flirer seg skakk over
at Klassekampen prenta hennar eigen vesle "Sokal-hoax". Mest truleg gjer ho
det ikkje.

Eg angrar på at eg ikkje la ved kontonummeret mitt, ettersom ironien
heilt tydeleg var so vand å få tak i. Kan henda hadde eg fått inn ein
tusing eller to.

Magnus B



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 11-07-02 MET DST